Broneeri tuba

Rühmatreeningud

Les Mills GRIT Strength

30 minutit kestev lihasjõudu arendav intervalltreening, kus treeningvahenditena kasutatakse kangi, raskusi ja stepilauda. Kui soovite saada treeninguga kiiresti silmnähtavaid tulemusi, on suure pulsisagedusega intervalltreening selleks õige valik.

Les Mills  BodyPump

Lihasvastupidavustreening, kus harjutuste sooritamiseks (kükid, väljaasted, kätekõverdused jms) kasutatakse kange, kettaid ja hantleid. Treeningu jooksul saavad koormust kõik suuremad lihasgrupid. Kaasahaarava muusika saatel treenid nii jõudu kui ka lihasvastupidavust. Kuna tund on emotsionaalne ja kaasahaarav, siis sooritad endalegi märkamatult palju korduseid ning saavutad järjepidevuse korral aina paremaid tulemusi.

BUMS + TABS

Trenni esimene pool on suunatud tuharalihaste maksimaalsele koormusele, teine pool aga kõhulihaste töötlemisele. Komplekstreeningu aluseks on lihasvastupidavusharjutused ja funktsionaalsed harjutused, kus kasutame ka erinevaid abivahendeid. Tund annab keskmisest suurema kalorikulu, hea koormuse tuhara- ja kõhulihastele ning tõstab vastupidavust.

Ringtreening

Rühmatreening, kus peale kerget soojendust jätkatakse funktsionaalsete harjutustega lihasvastupidavuse treenimist jõusaaliseadmeid, kange, hantleid, fit-palle, bosusid, topispalle ja muid vahendeid kasutades.Funktsionaalses ringtreeningus arendad lisaks lihasvastupidavusele ka tasakaalu, koordinatsiooni, liikuvust ja aeroobset võimekust, sooritad erinevaid hüppeharjutusi ja parandad kerelihaste vormi ning mis põhiline – ringtreeningus ei hakka kunagi igav!

Tabata

Tabata on kõrge intensiivsusega intervalltreening, mille käigus vahelduvad intensiivsed harjutused lühikeste puhkepausidega. Treening kestab 60 minutit, tõstab ainevahetuse kiirust järgnevaks 24 tunniks (seega tõhus rasvapõletustreening), võib tõsta maksimaalset hapnikutarbimise võimet efektiivsemalt, kui tavalised pikad aeroobsed treeningud, parandab sportlikku sooritusvõimet ning on abiks ka tahtejõu arendamisel. Tabata ei sobi Sulle kui Sul on liialt kõrge vererõhk või soodumus infarktiks/insuldiks.

Les Mills BodyAttack

Vastupidavustreening, mis on inspireeritud erinevatest kergejõustikuharjutustest nagu põlvetõste ning mitmed hüpped ja liikumised, et arendada kiirust, jõudu ja vastupidavust. Tunnis näitab treener nii lihtsamaid kui ka raskemaid harjutuste versioone. Korraliku pingutuse korral võib treeningus põletada kuni 700 kalorit!

 

 

 

FunctionalBody

Lihastreening, mis koormab korraga nii suuri kui ka väikeseid lihaseid. Treeningus kombineeritakse tavapäraseid jõuharjutusi. Funktsionaalse treeningu põhieesmärgiks ongi kogu keha lihaste omavahelise töö parandamine. Eelkõige on see kasulik meie tavaeluks, kasvõi näiteks kotitõstmisel maast. Funktsionaalne treening koormab samal ajal suuri ja väikeseid lihasrühmi, õpetab liigutusi tehes oma keha paremini tunnetama, kehatunnetuse ja tasakaalu parandamine aitab vältida kukkumisest tekkivaid vigastusi, säilitab normaalset liigesliikuvusulatust ning parandab lihaste ja närvide vahelist koostööd.

Callanetics

Callanetics – treening, mis baseerub jooga meetoodikal, kus enamus harjutusi on staatilised. Sujuvad liigutused on aga kõrge efektiivsusega ja nõuavad suurt mikrolihaste tööd. Korraga paljude lihasgruppide kasutamine tõstab inimese metabolismi, tänu millele organism põletab rohkem kaloreid, mis aitab langetada kaalu.

 

 

 

Fitball

Funktsionaalne lihasvastupidavustreening spetsiaalse suure palliga, mis arendab ja parandab tasakaalu ning kehatunnetust. Peale lühikest soojendusosa haaratakse põhiosas töösse lisaks suurematele lihasgruppidele ka väiksemaid keha stabilisaatorlihaseid. Kuna treeningus toetatakse osa keharaskusest pallile, sobib treening hästi ka ülekaalulistele, liigestehaiguste puhul ning treeningutega alustajatele. Treening on mõeldud kõikidele, kes soovivad vaheldust klassikalisele lihastreeningule.

 

 

GYM – lihastreening jõusaalis

Tehnika

Treening, kus õpetatakse tehnikat ja võimlemise baasahrjutusi, kasutades lisaraskusi (kang, hantlid jne).

 

 

 

Aqua Gym

Tund toimub rinnuni vees, kus jälgitakse, et kehaasend oleks hästi kontrollitav ka koormatakse kõiki lihasgruppe. Vees liikumisel on eesmärgiks saavutada võimalikult suurt vee vastupanu ning sellega organismile suurt koormust anda. Vees on pulsisagedus madalam, mistõttu treenida saab tugevamalt, jäädes aeroobsesse treeningufaasi. Koormust saavad kõik lihased ning liigesed pääsevad põrutustest ja venitustest.

Kidsfitness

Treeningu formaat on mänguline ja kaasahaarav. Lapsed osalevad trennis hea meelega, sest treeningud viiakse läbi pingevabas õhkkonnas ja võimetekohaste harjutustega – aeroobsed-, arendavad- ja jõuharjutused. Igale lihasgrupile antakse võrdselt koormust.